Öncü yaklaşımlar, yenilikli çözümler 0850 888 6297 [email protected]

Qbuton.com Dijital Müşteri Memnuniyet Sistemi Müşteri Memnuniyeti, Etkinlik ve Anket Ölçme Sistemi ile anketler oluşturup, oylama ve derinlemesine pazar araştırması yapabileceğiniz bir platform!

www.qbuton.com
  •  

    Qbuton

    Müşteri Memnuniyeti, Etkinlik ve Anket Ölçme Sistemi ile kolaylıkla anketler oluşturun ve paylaşın.

    Pazar araştırması, ürün ve ya hizmet sunan işletmelerin satışlarında önemli derecede ve paha biçilmez bir yön verir. Müşterilerinizin kimler olduğu, neleri sevip neleri sevmediklerine ve şirketiniz için önemli olan şeyler hakkında nasıl hissettiklerine ilişkin aldığınız veriler, işletmenizi yürütme şeklinizi tam anlamıyla şekillendirebilir. Online bir anketin dikkatli bir şekilde kullanılması, işletmenizin müşteriler veya ortaklar gibi bir hedef kitleyle kesişen herhangi bir yönü için veri sağlayabilir. 

    www.qbuton.com Müşteri Memnuniyeti Etkinlik ve Anket Ölçme Sistemi Hakkında

     

    Qbuton.com; müşteri memnuniyeti, etkinlik ve anket ölçme sistemi ile kolaylıkla anketler oluşturup, oylama sunabileceğiniz ve derinlemesine pazar araştırması yapabileceğiniz bir platformdur. Etkili ve kullanımı kolay anket oluşturucumuz ile basit anketlerden detaylı anketlere kadar istediğiniz türde anketler oluşturabilirsiniz. 

    www.qbuton.com Müşteri Memnuniyeti Etkinlik ve Anket Ölçme Sistemi Hakkında
    Amacımız, başarılı olmaya ve müşterilerimize harika anketler oluşturmak için ihtiyaç duyduklarını sağlamaya devam etmektir. Sunduğumuz hizmet ile ilgili büyüme katetmemizdeki en büyük etken müşterilerimiz ile sürdürülebilir ilişkiler kurmaktır.

    Müşterilerimiz işimizin merkezinde yer almaktadır. Her özellik, deneyiminizi geliştirmek için tasarlanmıştır. Doğru yönde ilerlemeye devam etmemize yardımcı olacak geri bildirimlerinize güveniyoruz. . Bu süreçte emin adımlarla işinizi geliştirebilmeniz için ihtiyacınız olan araçları size vermek istiyoruz. qbuton.com, merakınızı, yaratıcılığınızı ve özgünlüğünüzü keşfetmek için bir araya gelebileceğiniz eşsiz bir platformdur.

    Siz müşteri anketleri için hala kâğıt mı kullanıyorsunuz?

  • Etkili ve kullanımı kolay anket oluşturucumuz ile basit anketlerden detaylı anketlere kadar istediğiniz türde anketler oluşturun.

    ► Sınırsız Anket ve Sınırsız Soru
    ► Görsel resim ve konum
    ► Soru Atlama Mantığı
    ► Mobil uygulama
    ► QBKod ve QBLink ile Mobil cihazlar, SMS, mail ve sosyal medya üzerinden gönderebileceğiniz dinamik anketler

    Verilere dayalı kararlar vermek için sağlam analiz araçlarımızı kullanın. Yanıtları gerçek zamanlı olarak alın, görüşleri ortaya çıkarmak için verileri ayırıp bölün ve sunuma hazır grafikleri ve raporları kolayca paylaşın.

    ► Gerçek zamanlı sonuçlar
    ► Metin analizi
    ► Web site API Entegrasyonu
    ► QBTV ile Online Özel Ekran sunumu
    ► Özel analiz ve raporlama

    Kurumunuzun tamamı için biraz daha etki ve özelleştirme mi gerekiyor? Birden çok kullanıcıyı yönetin, Anketleri konumlara göre düzenleyin ve tüm anket verilerinizi tek bir yerden kontrol edin.

    ► Birleşik hesap yönetimi
    ► Birinci sınıf destek
    ► Veri mülkiyeti

    Anket tasarımından ürün sorularına ve geri dönüşlerin alınmasına kadar her noktada size yardımcı oluyoruz. Uzman onaylı anket şablonlarından oluşan kütüphanemizle, sorulacak doğru soruları bulun. Hızlı ve samimi e-posta desteğine ve ipuçları ile eğitimlerden oluşan sağlam kütüphanemize erişin.

    ► Soru şablonları ve grupları
    ► Yerinde tanıtım ve eğitim
    ► Hızlı ve samimi iletişim desteği
    ► Anket ipuçları ve öğreticiler

    ► Müşterileriniz hizmetleriniz hakkında ne düşünüyor?
    ► Geribildirim toplayın
    ► Çalışanlarınızın verimini ölçün
    ► Müşterilerinizin ağzından istek / şikâyet toplayın.
    ► Müşteri memnuniyetini farklı tip filtre ve raporlarla inceleyin.
    ► Rapor sonuçlarına göre, strateji belirleyin.
    ► Her servis masasında sanal bir yardımcı bulundurun

    ► Etkili pazar araştırması
    ► Gerçek raporlar ve anında değerlendirme imkânı
    ► Verimlilik Ölçümü
    ► Çalışanlar, birimler ve şubeler arası performans ölçümü
    ► Şikâyet ve öneriler için tek noktadan veri toplama imkânı
    ► Hızlı ve direk reklam aracı

    ► Verimlilik ölçümü
    ► Pazarlama mecrası
    ► Şubeler veya birimler arası performans ölçümü aracı
    ► Şikâyet / öneriler için tek noktadan erişim imkânı
    ► Anlık veri ve değerlendirme
    ► En kısa ve hızlı yoldan reklam aracı
    ► Pazar araştırması yapabilme imkânı
    ► “Müşteri Sadakati” yaratmanın ilk adımı
    ► Her müşteriden ayrı ayrı değerlendirme alabilirsiniz
    ► Müşterilerinizi seğmende etme imkânı

    Kaybettiğiniz bir müşterinizi geri kazanmak için onu elinizde tutmak için harcayacağınız çabanın 11 katını harcamanız gerektiğini biliyor muydunuz? Müşterinizi onu dinleyerek, elinizde tutun!

    Müşterinizin memnuniyetinden emin olmak mı istiyorsunuz? Neden servis sırasında ve servis noktasında sormuyor musunuz? Çok değerli geribildirimler toplayabilir, müşterilerinizin beklentilerini en üst seviyede karşılayabilirsiniz!

    QButon farklı servisler, şubeler ve hatta kategoriler için raporlar oluşturur. Farklı servisler için verimlilik ölçün, raporları inceleyin, karar verin!

    QButon farklı tip reklamları gösterebilir. Slayt, kayan yazı, video, ses vb. için en kısa ve direk yoldan reklam aracıdır. Reklam ayarlarını yapmak kullanıcı dostu ara yüzü ile çok hızlı ve kolaydır.

    Karar verme süreçlerinde ne tür girdilere ihtiyaç duyuyorsunuz? Pazar araştırmasına ayırdığınız vakti QButon ile azaltın, paranız cebinizde kalsın. Tek bir QButon ile büyük bir takım gibi araştırma yapabilirsiniz.

    Klasik anket süreçlerinin aksine, anlık rapor toplayın, anlık izleyin, size sadece incelemek ve karar vermek kalsın!

    Üst yönetimle görüşme ve kuruluş mevcut durumunun, faaliyet alanlarının incelenmesi ve analiz edilmesi.

    Organizasyon yapısının ISO 10002 standardının istekleri doğrultusunda düzenlenmesi, kalite ekibinin belirlenmesi ve yönetim temsilcisinin atanması.

    Kuruluşun, müşteri portföyünün incelenmesi ve şikâyet alma mekanizmalarının incelenmesi.

    Yönetim taahhüdü ile ilgili uygulamaların yapılması.

    Müşteri Memnuniyeti ve Şikâyetlerinin politikasının oluşturulması.

    Müşteri memnuniyeti ve şikâyetleri ile ilgili sorumluluk ve yetkileri belirlenmesi ve dokümante edilmesi.

    Doküman kontrol sisteminin oluşturulması ve dokümante edilmesi.

    Kayıt kontrol sisteminin oluşturulması ve dokümante edilmesi.

    İç denetim sisteminin oluşturulması ve dokümante edilmesi.

    Üst yönetimin faaliyetleri değerlendirme sisteminin oluşturulması ve dokümante edilmesi.

    Müşteri Memnuniyeti ve Şikâyetleri hedeflerinin oluşturulması ve dokümante edilmesi.

    Müşteri Memnuniyeti ve Şikâyetleri faaliyetlerin belirlenmesi ve dokümante edilmesi.

    Müşteri Memnuniyeti ve şikâyetlerinin kaynaklarının belirlenmesi.

    Kalite ekibine şikâyet yönetimi ve değerlendirilmesi eğitiminin verilmesi.

    Şikâyetleri ele alma sürecinin çalıştırılması dokümantasyon gerekliliklerinin belirlenmesi ve dokümante edilmesi.

    Müşteri Memnuniyeti ve Şikâyetleri iletişim metotlarının belirlenmesi ve kayıt ortamının oluşturulması.

    Müşteri Memnuniyeti ve Şikâyetleri ile ilgili form, prosedür, talimat v.b. gibi dokümanların tasarımı ve uygulamaya alınması.

    Şikâyetin alınması, takip edilmesi, alındığının bildirilmesi, ilk değerlendirmesi, araştırılması, cevap verme, kararın bildirilmesi, şikâyetin kapatılması.

    Veri analizi istatistik teknikler için gerekli bilginin toplanması.

    Şikâyetlerin analizi ve değerlendirilmesi, metotlarının belirlenmesi ve uygulanması.

    Şikâyetleri ele alma süreci ile ilgili Memnuniyet Anketlerinin yapılması.

    Şikâyetleri ele alma sürecinin izlenmesi ile ilgili yöntemlerin belirlenmesi ve uygulanması.

    Kalite ekibine iç tetkik eğitiminin verilmesi.

    Şikâyetleri ele alma sürecinin tetkikinin yapılması.

    Şikâyetleri ele alma sürecini yönetimin gözden geçirmesi ve toplantısının yapılması.

    Sürekli iyileştirme düzeltici önleyici faaliyet uygulamalarının yapılması.

    Tüm personele belgelendirme denetimi öncesi bilgilendirme eğitiminin verilmesi.