Uludağ Bilişim, kurulduğu günden bu yana müşterilerinin yaşamlarını kolaylaştıran ve zenginleştiren kaliteli yazılımlar sunmayı kendine ilke edinmiştir. Müşteri memnuniyeti ve çevreye duyarlılık anlayışıyla hareket eden Şirket, başarısının sırrını “kaliteli yazılım, güçlü bayi ağı ve etkili satış sonrası çağrı destekleri” şeklinde tanımlamaktadır.
Uludağ Bilişim'in başarısının sırrı “ürün kalitesi, güçlü bayi ağı ve etkin satış sonrası çağrı destekleri”dir. Bu formül kuruluşumuzdan bu yana hiçbir zaman değişmemiştir.
Bugün bulunduğumuz tüm pazarlarda müşterilerimizle ilişkilerimiz satışla birlikte sona ermez; aksine yazılımlarımızı satın almalarıyla birlikte başlar ve devam eder. Müşteri memnuniyeti modelimiz, standart hale gelmiş olup işin daha kaynağında müşteriye yönelik olmanın esası olarak “Kalite İlkemizi” ön plana çıkaran politikamızı şekillendirmektedir.
Uludağ Bilişim olarak, hizmet verdiğimiz tüm markalarımızın müşteri istek ve önerilerinin müşteri profili ayrımı yapılmaksızın her kanaldan (çağrı merkezi, e-posta, https://www.uludagbilisim.com/, faks, mektup, sosyal medya, bayi) rahatlıkla iletilebildiği, müşterilerimizden iletilen bu istek ve önerilerin, bize ulaştığı ve ilgili birimlere aktarıldığı bilgisinin, kendilerine 24 saat içinde verildiği, tüm sürecin izlenebilir, raporlanabilir, şeffaf ve güvenli tek bir bilgi havuzunda toplandığı, bu kayıtların yasal düzenlemelere uygun, objektif, adil ve gizlilik içinde ele alındığı, değerlendirildiği ve süreçlerin sürekli kontrol edilerek iyileştirildiği, mükemmel müşteri deneyimini yaşatmayı ana ilke olarak kabul etmiş müşteri odaklı bir yaklaşımı benimsemekteyiz.
Yaklaşımımıza paralel olarak tüm süreçler yönetim sistemi ile entegre edilerek, birbirini kontrol eden bir yapı geliştirilmiş olup, yönetim hedefleri de bu sistem üzerinden beslenmektedir.