Anı yakalamak elinizde
Todomng ile Her şeyi organize et!
Her zaman güvenebileceğiniz bir görev yöneticisi!
Aklınızda tuttuğunuz fazlalıkları boşaltın!
Tüm o görevleri kafandan çıkar ve
yapılacaklar listene ekle. (Nerede olursanız olun veya hangi cihazı kullanırsanız kullanın)
Hızlı Ekle
görevleri saniyeler içinde eklemenizi
ve düzenlemenizi sağlar
Yinelenen son tarihler teslim tarihlerini
hatırlamanıza ve alışkanlıklar
oluşturmanıza yardımcı olur.
Görev Görünümü size herhangi bir görevin tam ve eksiksiz resmini gösterir.
Zamanınızı etkili bir
şekilde yönetin!
Görevlerinizi ve projelerinizi
kolayca düzenleyin ve
önceliklendirin.
Bu sayede tam olarak ne üzerinde çalışacağınızı her zaman bileceksiniz.
Sık kullanılanlar en çok önem verdiğiniz projeleri, etiketleri ve filtreleri
göz önünüzde tutmanızı sağlar.
Bölümler ve alt görevler ile projelerinizin düzenli
kalmasını sağlayın.
Öncelikler günün en önemli görevlerini kolaylıkla görmeni sağlar.
Ömrün boyunca güvenebileceğin bir görev yöneticisi
İş yükünüzü paylaşıyoruz! Market alışverişinden Ticari girişimlere kadar, paylaşılan projelerdeki her türlü günlük görevlerinizi bölerek yönetebilirsiniz. Görevlere temsilci seç
Görevleri proje arkadaşlarına bölüştürerek, zihninizi rahatlatabilirsiniz.
Bildirimler, Kullanıcılar yorum yaptığında, görevleri tamamladıklarında ve
daha birçok durumda sizi bilgilendirir.
Görev & proje yorumları
Herhangi bir projede veya tüm projelerde başardığınız her işi takip etmenize yardımcı olur.
Ekibinin görevlerini, dosyaları ve tartışmalarını ve daha fazlasını tek bir yerde
düzgünce organize edilirsiniz.
- Projeleri planla ve sorumluluk ata
- Dosyalar paylaş ve detayları tartış
- İlerleyişini takip et ve zamanında
teslim et
IOS, Android ve tüm platformda gerçek zamanlı senkronizasyon ile
herkes her zaman en güncel bilgilere sahip olacak.
Herkes tam olarak ne yapılması gerektiğini ve ne zaman yapılması
gerektiğini bildiğinde, ekip çalışması
sorunsuz bir şekilde ilerler.
- Projeler oluştur
- Görevler ekle
- Bitiş tarihleri belirle
- Sorumluluk ata
Verimliliğinizi artırmak için iş birliği yapın
Uzun durum değerlendirmesi yapılan toplantılara,
karmaşık e-posta başlıklarına ve kaybolan yapışkanlı not kağıtlarına
veda et.
- Dosyalar paylaş
- Detayları tartış
- Gelişmeler hakkında herkesi bilgilendir
- Projelerini yolunda tut
Ekibinizin üzerinde çalıştığı her şey hakkında net bir genel bakış elde edin.
Tamamlanan işleri, neler yapıldığı ve bundan sonra neler yapılacağı, sıradaki
görevleri görüntüle
Faturaları görüntüle, ekip üyelerini ve paylaşım izinlerini yönet.
Etkinlik Kaydı Ekibinin üzerinde çalıştığı şeylerin bir özetini al.
Ekibinle detayları tartış
bilgi paylaş ve görüş
alışverişinde bulun.
- Dosya Yüklemeleri
- Akıllı Telefon veya ipad ve Andorid tabetlerden, Dropbox'tan veya GoogleDrive'dan dosyalar paylaş.
- Bildirimler
- Paylaşılan projelerdeki değişikliklerden haberdar ol.
- Daima sağlam ve güvenilir!
- Banka Güvenliğinde Şifreleme İşine ait veriler banka standartlarındaki SSL şifreleme ile güvende kalır.
- Otomatik Yedeklemeler
- Tüm proje verilerinin günlük yedeklemeleri dilediğin zaman geri yüklenebilir.
- 7/24 Veri Senkronizasyonu
- %99 sistem çalışma süresiyle tüm cihazların arasındaki kesintisiz senkronizasyonun keyfini çıkar.
- Tüm ayrıntıları yönet!
Renkli öncelik seviyelerini kullanarak ilk önce en önemli görevlerine odaklan.
“@e-posta” veya “@beklemede” gibi etiketler
kullanarak görevlerini bağlamlarına göre düzenle.
En önemli görev görünümlerini
kaydetmek için özel filtreler oluştur!